Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо и откъде се получава нагара на дросИловата клапа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо и откъде се получава нагара на дросИловата клапа

    Здравейте колеги имам един въпрос, може да звучи тъпо но за мен е много важно. На всеки 6 месеца трябва да чистя дросиловата клапа, иначе в последстивие мотора прекъсва на тихи обороти и дори гасне по светофарите. Като се почисти както се казва "спи града", става трепач.
    Колата е Алфа Ромео 156 2.0 155 коня.
    Моля за мнение.
    Извинявам се още веднъж, ако за някой - този въпрос му се вижда тъп и несериозен.
    Чакам мнения.
    Благодаря много, предварително !!!
    Екшън Мен - Чирпан
    Алфа Ромео 156 2.0 155 к.

  • #2
    Здравей колега,и аз сам се питал откъде идва тая мръсотия щото и аз чистих дросел.Нека и другите си кажат мнението.
    Иначе падна голямо чистене,много нагар и мрасотия

    Comment


    • #3
      така е колега, мръсотията е голяма, но след чистене всичко е наред.
      Екшън Мен - Чирпан
      Алфа Ромео 156 2.0 155 к.

      Comment


      • #4
        Маслени пари от картера.

        П.С. дросЕл, филтЪр и т.н. когато не съм сигурен за някоя дума чуквам в гугъл
        Last edited by Speeder; d.m.y г., 22:17.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #5
          Аз си мисля че от кутията на филтара влиза по малко прах макар че има филтар

          Comment


          • #6
            Махате маркуча дето влиза от капака на клапаните в маркуча дето е между дебитомера и дросела, и ако оттам напред ви е сичко ОК, дросела ще се цапа по рядко......сега там съм сложил филтърче, но мисля да го заменя с друго....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Махате маркуча дето влиза от капака на клапаните в маркуча дето е между дебитомера и дросела, и ако оттам напред ви е сичко ОК, дросела ще се цапа по рядко......сега там съм сложил филтърче, но мисля да го заменя с друго....
              Как, как? Махаш го нацяло? Какво филтърче слагаш обясни по-подробно и какъв е ефекта?
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Махате маркуча дето влиза от капака на клапаните в маркуча дето е между дебитомера и дросела, и ако оттам напред ви е сичко ОК, дросела ще се цапа по рядко......сега там съм сложил филтърче, но мисля да го заменя с друго....
                Toя маркуч "смуче" въздух, а не духа нищо към дросела. Както и да е. Ти махнал ли си го?
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                Comment


                • #9
                  И смуче и духа Познай кога смуче и кога духа сега
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                    Toя маркуч "смуче" въздух, а не духа нищо към дросела. Както и да е. Ти махнал ли си го?
                    Естествено....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      Как, как? Махаш го нацяло? Какво филтърче слагаш обясни по-подробно и какъв е ефекта?
                      Тоя слагам...
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Нико с това филтърче не ти ли мирише в купето?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Нико с това филтърче не ти ли мирише в купето?
                          И на мен това ми е интересно Ники а и какво си направил с маркуча от капака на клапаните дето влиза в колектора махнал ли си го и да възстановиш байпаса на дросела.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            И да не го възтанови все тая. Въпроса е, че мирише. Иначе мотора трябва да се чуства по-добре така. Диша чист въздух. Без примеси на масло. При загрял мотор трябва да е по-добре от към динамика. Поне теоретично.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              И на мен това ми е интересно Ники а и какво си направил с маркуча от капака на клапаните дето влиза в колектора махнал ли си го и да възстановиш байпаса на дросела.
                              Там си е бре, него не смея да пипам.....

                              ---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:37 ----------

                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              И да не го възтанови все тая. Въпроса е, че мирише.
                              Лично на мен не ми мирише, въпреки че имам почти пряк контакт с моторния отсек, щото през дупките за климатичните тръби ми минават кабелите от акумулатора, задните за абса, и още някой кабелаци и имам поне 2 пръста хлабина дето се чудя да я запушвам ли......иначе аз тая кола не я сглобих да ми мирише на Кристият Дьор или Версаче вътре, а на масло и бенз......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X